E-mail marketing – direct mail

Každá firma potřebuje aktivní obchod. Bez něj to nejde. Rozesílejte svým zákazníkům pravidelně zajímavé nabídky, akce a novinky. Dejte jim e-mailem vědět o všem důležitém.

Rozesílaný newsletter Body Basics
Rozesílaný newsletter Body Basics

E-mail marketing (direct mailing) je cílené rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv na přesně stanovený seznam emailových adres.

Majitelé emailových adres si musí vyžádat a potvrdit zájem o tyto informace. Z tohoto důvodu je email marketing jedním z efektivních nástrojů pro budování one-to-one komunikace. Nejedná se tedy o nevyžádanou poštu (SPAM).

Newsletter navrhneme a rozešleme

Připravíme pro vás grafický návrh reklamního e-mailu a po schválení ho začneme rozesílat vašim zákazníkům.

Sběr emailových adres

Nemáte na webu sběr emailů? Na požádání ho na váš web doplníme!

Nabízíme i rozšířenou kontrolu emailů na překlepy či úplnou validaci.

Zákonné úpravy

Od září 2004 začal platit Zákon o některých službách informační společnosti (č. 480/2004 Sb.), který problematiku spamu upravuje a vyžaduje prokazatelný souhlas příjemce zprávy. Dohledem nad dodržováním zákona byl pověřen Úřad pro ochranu osobních údajů. Tento zákon byl postupně novelizován, a to v letech 2005, 2006 a naposledy v roce 2007.

Slovníček

  • Undelivereds – nedoručené emaily
  • Bounce rate – podíl nedoručených emailů
  • Hard bounce – emailový účet neexistuje
  • Soft bounce – emailový účet je plný
  • Open rate – podíl doručených a otevřených emailů
  • Click through rate – podíl emailů, na které bylo kliknuto
  • Opt-in – zadání emailové adresy do databáze
  • Double Opt-in – dvojité potvrzení. Po zadání emailu do formuláře na webu dostane uživatel potvrzující email. Až po jeho potvrzení je zařazen do seznamu.
  • Single Opt-in – jednoduché potvrzení. Po zadání emailu do formuláře na webu je uživatel okamžitě zařazen do seznamu. Je tady větší riziko zadání nesprávného emailu.

Napište nám