Analýzy, konzultace

Zvažujete nový webový projekt? Máte již nějaký a chcete zvýšit obraty? Je pro vás důležitá sebereflexe?

Pokud vás zajímá internetový marketing, pokračujte zde: Internetový marketing.

Analýza cílů a konkurence

Pomocí důkladné analýzy vám pomůžeme zjistit jaké přesně jsou vaše cíle, jak získat více zákazníků, kdo vlastně jsou a jak je co nejlépe oslovit. Touto problematikou se zabývá podrobněji sekce Internetový marketing.

Analýza uživatelského rozhraní

Nechte si otestovat uživatelské rozhraní vaší webové aplikace či eshopu.

Je totiž docela možné, že přicházíte o zákazníky díky špatně umístěným prvkům či nepřehlednosti. Pokud neprodáváte / neposkytujete absolutně unikátní produkty či informace a máte nevzhledné či chaotické uživatelské rozhraní, nedivte se, že zákazníci raději nakoupí u konkurence.

Pokud se chcete dozvědět více, neváhejte nás kontaktovat. Další informace také naleznete v sekcích Webová přístupnost a použitelnost a Kultivujeme weby.

Audit přístupnosti – analýza kódu

Chcete zjisti do jaké míry je váš web přístupný? Provádíme kompletní analýzy přístupnosti a použitelnosti.

Nevíte co je přístupnost či použitelnost? Více informací se dozvíte v sekci Webová přístupnost a použitelnost.

Analýza optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Provádíme analýzy a doporučení použití klíčových slov ke zvýšení návštěvnosti webu.

Analýza obsahu stránek

Zákazníci musí chtít koupit vaše produkty. Na webu můžete zákazníka přesvědčit obrazem a kvalitním textem.

Pomůžeme vám upravit texty tak, aby obsah působil zajímavě a lákavě. Kvalitním textem se zabývá Copywriting. Webové stránky ale nejsou jen o obsahu, důležitá je také přehlednost a rozmístění ovládacích prvků. Této problematice se věnuje sekce Analýza uživatelského rozhraní, Webová přístupnost a použitelnost a Kultivujeme weby.

Analýza rychlosti načítání webových stránek

Zdá se vám, že se váš web načítá pomalu? Na základě analýzy rychlosti vám poradíme, jak web zrychlit. Ať se jedná o grafiku nebo optimalizaci databáze. Těmito optimalizacemi se zabývá také sekce Zelený web.

Pokud máte zájem o analýzu rychlosti načítání webových stránek, neváhejte nás kontaktovat.

Analýza návštěvnosti

Úspěch webových stránek neodmyslitelně souvisí s její návštěvností. Samotná návštěvnost vám však prodejnost nezaručí.

Přemýšleli jste někdy nad tím, proč tomu tak je? Proč míra návštěvnosti přímo nesouvisí s úspěchem prodeje? Není totiž návštěvník jako návštěvník. Nezoufejte, důkladná analýza webové stránky včetně její návštěvnosti odhalí prostor pro zlepšení.

Co analýzou zjistíte:

  • kolik lidí Váš web navštíví, jak dlouho jeho prohlížením stráví, kolik stránek si prohlédnou
  • odkud zákazníci přicházejí, jaké vyhledávací fráze a reklamy je k Vám přivádějí.
  • jaká je míra odchodu po navštívení první stránky (Bounce rate http://en.wikipedia.org/wiki/Bounce_rate)

S čím vám pomůžeme?

  • Pokud nepoužíváte žádné statistiky návštěvnosti, napojíme vám je.
  • Copywritingem vám snížíme Bouce rate.
  • Analýzou uživatelského rozhraní zabráníme, aby se zákazníci ztráceli a utíkali ke konkurenci.

Více se také dozvíte v sekci Internetový marketing.

Napište nám